Megjelent az új Yokomo BD11
A BD10 nagyon sikeres autója a Yokomonak, így nagy kihívás még ennél is jobbat tervezni, azonban eljött az idő, hogy egy teljesen új koncepcióval alkossuk meg a következő túraautót, amivel ismét minden igényét kielégíthetjük a versenyzőinknek. A gyári pilótáink nagy alapossággal, rengeteget teszteltek hogy megépíthessük a lehető legjobb minőségű és teljesítményű túraautót. Végül most készen állunk, hogy bemutassuk a teljesen új BD11-et! Teljes mértékben a Yokomo mérnökei által tervezett és fejlesztett, könnyen szerelhető, igazi győztes autó!
Az első torony drámai változásokon esett át. Két félből áll, így a kocsi elejének a flexibilitása megnőtt. Átlagos tapadásra ideális, később elérhető lesz tuning alkatrész nagyobb tapadásra.
Az első duplacsuklós féltengelyt is újra tervezték, növelve a pontosságát és kopásállóságát. A stabilizátor átkerült a lengőkar alá, ezzel is csökkentve a kocsi súlypontját.
A vadonatúj nagy merevségű hosszított hibrid lengőkarok karbonból és alumíniumból állnak, hogy növeljék a kocsi kanyar sebességét.
A BD11 gyárilag RTC (Rear Toe Control - hátsó összetartás vezérlés) hátsó futóművel érkezik. Ez nagyobb kanyar sebességet tesz lehetővé, illetve a változó összetartásnak köszönhetően egyenesben kisebb lesz a hátsó futómű ellenállása, így nagyobb végsebesség érhető el.
Teljesen új a felváz kialakítása, hogy illeszkedjen az alváz flexibilátásához. Az első része állítható egy merevítővel, hogy a pálya tapadási körülményeihez minél jobban be tudjuk állítani a kocsit.
A felváz hátsó része egy csapágyon keresztül van a motortartóhoz fogatva, hogy a felváz flexibilitása megmaradjon az oldal irányú csavarodásokra, azonban a hossz irányú erőkkel szemben merev marad.
Bemutatjuk az “aktív felváz flexibilitást”. A felváz hátsó részén lévő szerkezetben egy O gyűrűkkel állítható görgős csap található, amivel a váz maximális tekeredése szabályozható a jobb hátsó tapadás érdekében.
Az “aktív felváz flexibilitás”.
A lehető legalacsonyabb súlypontra törekedve, a stabilizátorok átkerültek a lengőkarok alá. A stabik állítására picit másképpen reagál a kocsi mint a BD10-es, a szélesebb felfogatási pontok miatt.
Az első és a hátsó lengéscsillapítók tömítése újra lett tervezve a még finomabb mozgás érdekében.