Leírás
Az új BD10 LC (low centre) még nagyobb kanyarsebességre és még több tapadásra képes az elődjénél. Könnyebb is lett, és a következő fejlesztéseket tartalmazza:
- ÚJ !! Aluminum könnyített felső bulkheadek
- ÚJ !! Alacsonyabb első gátlók és első torony
- ÚJ !! Alacsonyabb hátsó gátlók és hátsó torony
- ÚJ !! AXON aluminum hatszög
- ÚJ !! AXON puha gátló membrán és O gyűrűk
- ÚJ !! AXON spur fogaskerék
Az új első torony sokkal lejjebb került a BD10-hez képest, ezzel sokat javít a BD10 LC kanyarodási tulajdonságán. A kocsi kevésbé ideges a nagy sebességű kanyarokban, ami kedvezőbb gumi kopást eredményez.
Az első és a hátsó, felső bulkheadek jelentős súlycsökkenésen estek át. Megváltozott a formájuk és két felső összekötő bekötési pont van rajtuk.
Az új AXON hatszöggel egybe épített külső tengelynek köszönhetően, csökken a forgó tömeg, csökken az alkatrészek közötti holtjáték, így csökken a gördülési ellenállás és nő a tapadás.
A hátsó torony egészen hátra került, és a kasznitartó hátrafelé áll. Ezzel is lejjebb került a kocsi tömegközéppontja és így jobban érvényesül a kaszni leszorító ereje. A kaszni hátulja kevésbé tud fel és le mozogni, valamit rázkódni, így biztosabb futást ad a kocsinak. A hagyományos kasznitartó módszer is alkalmazható.
Az új puha AXON gátló membránnak és O gyűrűnek köszönhetően a gátló kevésbé lesz érzékeny a hőmérséklet változásra és ritkábban kell újraépíteni.
Az új AXON spur fogaskeréknek köszönhetően nőtt az első tapadás és az új összetétel miatt tartósabb lett.