Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ár:
142.000 Ft
Menny.:db

Yokomo YZ-2 DTM3 2wd offroad modellautó

Ár:
142.000 Ft
Menny.:db
Cikkszám: #B-YZ2DTM3
Gyártó: Yokomo
Elérhetőség: 1 db raktáron

Megjelent a Yokomo legújabb földes, agyagos, alacsonyabb tapadású pályákra tervezett 2wd buggyja.

A csomag elektronikát és kerekeket nem tartalmaz, festetlen karosszériával érkezik.

Szállítási idő: 2-4 nap

Leírás

A Yokomo YZ-2 2wd buggy szériája, a 2017-es világbajnokságon érte el a végső célját, amikor a Kínában rendezett IFMAR Off-road világbajnokságon Ryan Maifield gyári Yokomo pilóta megszerezte az első rajtkockát, majd megnyert a 2wd buggy világbajnokságot. A Yokomo mérnökei, köztük a népszerű Shin Adachi, azóta is keményen dolgozik Ryan Maifield és a négyszeres világbajnok Ryan Cavalieri segítségével, hogy az YZ-2 buggykat a teljesítmény következő szintre emeljék, így született meg az YZ-2 DTM3 és az YZ-2 CAL3.

YZ-2 DTM3 és CAL3 újdonságai:

  • ÚJ!! rövidebb alváz
  • ÚJ!! kormánymű
  • ÚJ!! 3mm-el alacsonyabb hátsó torony
  • ÚJ!! vékonyabb dugattyúk a rövidebb gátlókhoz
  • ÚJ!! első és hátsó 3.0mm-es külső lengőkar tengelyek
  • ÚJ!! első és hátsó 3.5mm-es belső lengőkar tengelyek
  • ÚJ!! Hátsó lengőkar, új gátló bekötési pontokkal
  • Könnyen kiszerelhető és állítható magasságú differenciálmű
  • Első szárny és szárnytartó a dobozban

 

YZ-2 CAL3 verzió:

  • 3mm-el alacsonyabb első torony
  • Acél első futóműtartó blokk a nagyobb tapadásért
  • Első és hátsó stabilizátor szett a nagyobb kanyarsebességért
  • 3 darabból álló LC hajtásház
  • JConcepts F2 könnyített kaszni (JConcepts első és LMR hátsó szárny a dobozban)
  • Nagyobb olajterű fogaskerekes differenciálmű

 

YZ-2 DTM3 verzió:

  • 3 darabból álló LC és LD hajtásház is a dobozban
  • JConcepts F2 kaszni (JConcepts első és hátsó szárny a dobozban)
  • Golyós differenciálmű

A Yokomo mérnökei rövidítettek az alvázon, hogy javítsák a gyorsításkor fellépő súlypontváltozást és jobb kormányreakciót ad a kocsinak alacsony tapadású pályán is.

A DTM3 dobozában két fajta hajtásházat is találunk. A kocsi összerakásakor választhatunk, hogy az LD hajtásházat választjuk és a motort a kocsi hátulja felé közelítjük, vagy nagyobb tapadás esetére az LC hajtásházat választva a motor jobban a kocsi közepe felé kerül. Ezzel a különleges állítási lehetőséggel, hogy a motort mozgatva állíthatjuk a kocsi súlypontját, még könnyebben jó beállítást találhatunk az autóhoz bármilyen pályára.

Azzal, hogy az első és hátsó külső lengőkar tengelyek 3mm átmérőjűek, a belsők pedig 3.5mm átmérőjűek lettek, jelentősen nőtt a futómű strapabírósága és merevsége, ezzel nőtt a kocsi tapadása, de a futómű finom mozgása megmaradt.

A DTM3 doboza tartalmazza az új, könnyített első szárnytartót és szárnyat, ami növeli az első tapadást és pontosabb vezetést tesz lehetővé.

Az alvázhoz csavarozható műanyag tálcára könnyebben, stabilabban rögzíthetjük a vevőt és a szabályzót.

Az új akkumulátor lefogatásnak köszönhetően könnyebb és gyorsabb akkumulátort cserélni. Az akkumulátor helyzete több kicsi lépésben változtatható, így precízebben állítható a kocsi súlypontja.

A különleges hajtásház kialakításnak köszönhetően, a hátsó torony lejjebb került 3mm-el, ezzel is javítva a súlypont elhelyezkedésén.

A könnyített golyós differenciálmű kiszerelése nagyon gyors és egyszerű a DTM3-nál, mivel a hajtásház 3 részből áll.

A differenciálmű magassága a csapágytartó alkatrész segítségével 0-tól 3mm magasságig állítható, a tapadási viszonyoknak megfelelően.

Az új S3-as típusú hátsó lengőkarba több gátló felfogatási lehetőség van, ráadásul lehetővé teszi, hogyha a beállításaink úgy kívánják, a torony másik felére tehessük a gátlót.

A kuplung hagyományos egy nyomólapos, de a behajtó tengely lehetővé teszi, hogy még egy csúszó és nyomólap felszerelésével dupla kuplungot használjunk az autón.

Egy speciális ventilátor tartó alkatrész lehetővé teszi, hogy egy 30mm-es hűtő ventilátort csavarozzunk a motor mögé.

A DTM3 egy LMR szárnnyal érkezik, melynek gyártója a Világbajnok harmadik helyezett és sokszoros Európa bajnok pilóta Lee Martin.