Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Bemutatkozik a Yokomo új első kerekes túraautója, a BD10F

Bemutatkozik a Yokomo új első kerekes túraautója, a BD10F

Az FF kategória új bajnoka!

Megjelent a Yokomo első kerék meghajtású túra autója, ami a BD10 alapjaira épül. A bulkheadek és a lengőkarok megegyeznek a BD10LC négy kerék meghajtású túraautóéval, ám hogy az első kerék meghajtáshoz ideális legyen a súlypontja, új alvázat és új motor tartót terveztek a BD10F-hez. Az előre hozott motor és az ütközőben elhelyezett plusz súly biztosítja az első kerék tapadását gyorsításkor, a hátrébb hozott kormánymű úgy befolyásolja az Ackermann szöget, hogy az orrnehéz autó gázelvételkor és kanyarban is jól irányítható legyen.

A hátsó difi helyén egy csillapító súly van az alvázra csavarozva, ezzel biztosítva a hátsó tapadást és ideális súly elosztást.

BD10F újdonságai:

- Szíj hajtású FWD (első kerék meghajtású) túraautó

- Előre tolt középmotoros felépítés

- Súly az első ütközőben

- Csúsztatható motortartó

- Hosszú kormánymű karok és áttervezett Ackermann geometria

- Réz első hatszög

- Hátsó csillapító súly

Az első bulkheadek előtt az ütközőben elhelyezett súly 90g, mely plusz tapadást eredményez az első tengelyre, ezzel megakadályozza hogy gyorsításkor a kocsi túlzottan hátrabillenjen, így a hajtott első kerekek tapadása ideális marad.

Az első hatszögek alumínium helyett rézből készültek, így nehezebbek. Ez tovább növeli az első tengely tapadását és javítja a kormány reakciót.

A 20mm hosszú kormánymű karokkal lesz ideális a BD10F Ackermann geometriája, így az orrnehéz első kerék meghajtású autónak is semleges kormány reakciója lesz.

A motor a középső tengelytől előre helyezkedik el és a szervó átkerült a jobb oldalra. Shorty LiPo használatával a kocsi jobb-bal oldali balansza is optimális lesz.

A hátsó futóműnél keskenyebb blokkokkal és szélesebb hatszöggel érik el az ideális tapadást.

Egy csillapító súly van elhelyezve a hátsó bulkheadek között az alvázon. A súly függőleges irányba szabadon tud mozogni a tengelyen csúszva, ezzel csökkenti a hátsó vibrációt, segítve a lengéscsillapítók működését, illetve biztosítja a hátsó kerekek tökéletes tapadását.